zondag 30 april 2017

#Foodblogswap April Brownies

Deze maand deed ik weer mee aan de foodblogswap.
Ik mocht koken van http://theanswerisfood.com.

IK vond het weer moeilijk om te kiezen, ma,ar omdat we op vakantie gaan en ik dan altijd iets bak om mee te nemen heb ik gekozen voor Brownies

In grediënten:
75 gram geroosterde hazelnoten
225 gram boter 
115 gram chocolade
2 eieren en 1 dooier
330 gram  suiker
Snufje zout
1 theel vanille extract
125 gram bloem
25 gram cacaopoeder

Smelt de boter en de chocolade in het badje van Marie. 
Klop de eieren met zout, vanille en suiker. 
Schep het choco mengsel erdoor en daarna de bloem.
Giet in een ingevette ovenschaal.  Bak op 175 graden en strooi het cacao poeder na het bakken erover. 

In plaats van de hazelnoten deed ik er walnootjes door en daarnaast nog een restje hele kleine stukjes fudge.
En in plaats van de pure chocolade, gebruikte ik overgebleven paaseitjes, melk en puur door elkaar.

En gezien het feit dat de helft al op is, denk ik dat ze in de smaak vielen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten